Politica de Retur

Dreptul la retragere în 14 zile pentru comerț la distantă

Potrivit OUG nr 34/2014, cumparatorul are dreptul să se retragă din contract, respectiv să returneze un bun, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea vreunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Cumparatorul este definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Clientii persoane juridice NU pot face retururi pentru produsele comandate, potrivit aceluias OUG mentionat mai sus.

Clientul are obligatia de a suporta costurile de retur. In cazul in care produsul are defect din fabrica, costurile revin asupra vanzatorului.

Cum returnezi produsul?

  1. Trebuie sa contactati oricare curier pe care il preferati.
  2. Ambalati produsul intr-o cutie corespunzatoare (preferabil ambalajul original), astfel incat sa fie livrat in conditii optime.
  3. Completati formularul de retur (aflat in partea de jos a paginii).
  4. Produsul trebuie trimis cu urmatoarele: ambalajul original.

Date returnare:

S.C. TOP BEARINGS S.R.L.
DN 65B, Km 4+850.
Pitesti, jud. Arges, 110185

Puteti opta pentru inlocuirea produsului sau rambursarea sumei de bani platite la cumparare.

Momentul incheierii contractului pentru comenzile online cu livrare la adresa este momentul in care consumatorul a achitat factura fiscala/chitanta/email confirmare comanda emisa de profesionist pentru produsul respectiv.

Pentru solicitari de retur/inlocuire, clientul va transmite o cerere prin completarea formularului de retur. Dupa primirea raspunsului din partea noastra, in momentul in care expediati produsul catre adresele comunicate, va rugam sa ne transmiteti firma de curier agreata de dumneavoastra si numarul awb-ului pentru a urmari expeditia.

Toate produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite si in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original si toate documentele cu care au fost livrate.

Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre client: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice/electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.

Ne rezervam dreptul ca in momentul receptionarii produsului de la client, sa efectuam o expertiza tehnica care sa evalueze produsul si sa verifice daca a suferit alte modificari (zgariat, spart, incomplet, etc), independente de natura pentru care a fost fabricat. Conform OUG 34/2014 profesionistul va diminua pretul produsului, aceasta diminuare a pretului va fi transmisa pe adresa de email/corespondenta indicata de catre client. Dupa confirmarea acestuia se va emite documentul fiscal de retur si vira suma aferenta sau livra un alt produs conform alegerii clientului.

Rambursarea se va face prin transfer in contul bancar transmis neechivoc de consumator. Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data de la care cererea de retur a fost receptionata de catre vanzator.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.

Suma restituita in urma returului va acoperi doar contravaloarea produselor returnate.

Formular de retur

    folositi butonul de mai jos pentru a atasa dovada achizitiei (fisierul incarcat poate avea dimensiunea max. 5 MB si poate avea una din urmatoarele extensii: .pdf, .jpg., .png)